Installation
Vad behöver jag tänka på innan min nya vitvara installeras?
Aktuell information gällande leverans utav din vitvara kommer skickas ut i samband med din beställning. Om du inte har mottagit detta kan du se all information här
Jag var inte hemma när dem skulle installera min produkt
Om du skulle missa den bokade tiden kan du kontakta vår kundservice för att bestämma en ny utkörningsdag. Du kommer då att bli debiterad en kostnad 500:- för ny utkörning. Kontakta Kundservice för hjälp med att boka en ny leverans.
Behöver jag vara hemma vid installation?
För att ta emot produkten och få denna installerad behöver du vara hemma och kunna uppvisa legitimation
Jag har inte fått någon information om vad som ingår när jag valt installation
Information gällande installeringen skickas ut till dig efter att du har beställt, kika i skräpkorgen så den inte hamnat där, det är olika saker som kan behöva förberedas beroende på den produkt du beställt men du kan hitta information om installation här
Önskar du läsa mer om våra vanliga frågor gällande vitvaror? Klicka här