Återkallelse av elscooter Freev EVS 300 – inköpt på NetOnNet
Till dig som har köpt en elscooter av märket Freev EVS 300 artikelnummer 1011037 av oss på NetOnNet. Dessvärre har vi upptäckt en defekt på vissa av scootrarna som kan få en allvarlig konsekvens, med en potentiell materialsvaghet i scooterns styrstång. Detta är något vi ser mycket allvarligt på. Vi sätter alltid våra kunders säkerhet främst, och vi återkallar nu samtliga scootrar av den här modellen. Du får självklart dina pengar tillbaka.
Viktigt att veta är att din elscooter INTE ska användas, då det finns risk för allvarlig personskada om styrstången går av under färd.
Gör så här
- Du kan välja att lämna in din elscooter i närmsta Lagershop eller genom att skicka den till oss, oavsett var du köpte den – välj det som är smidigast för dig.
- Oavsett vilket av sätten du väljer behöver vi ha kvittot eller ordernumret i samband med returen. Om du köpte din elscooter på nätet hittar du detta i din mailkorg. Om du är medlem i vår kundklubb Klubbhyllan hittar du ordernumret på Mina sidor på netonnet.se. Om du inte har kvar kvittot kan du visa upp ett kontoutdrag så att vi kan söka upp kvittot den vägen istället.
Retur i Lagershop
- Besök din närmsta Lagershop och lämna in din elscooter i Kundservice.
Skicka in
- Registrera din retur med hjälp av den bifogade länken. https://www.netonnet.se/Customer/CreateServiceOrReturn
- Använd fraktsedeln du får till din mail för att skicka in din elscooter via närmsta postombud. Kontakta vår kundtjänst på kundservice@netonnet.com om du har några praktiska frågor kring detta.
Vi beklagar djupt de eventuella problem som detta medför för dig. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Du når oss på kundservice@netonnet.com.
Vänliga hälsningar
NetOnNets Kundtjänst
Jennifer Ala-Katara
Kundtjänstchef