NetOnNets högsta prioritet är säkerheten för och omsorgen om våra kunder och medarbetare.
Vi följer noga utvecklingen av coronapandemin samt myndigheternas råd och beslut.
Kära kund!
Vi lever i en omvälvande tid där coronaviruset har satt stor prägel på livet under lång tid. För oss på NetOnNet är säkerheten för och omsorgen om våra kunder och medarbetare vår högsta prioritet.
Vi följer noga information och råd från myndigheter om covid-19 för att säkerställa att vi hela tiden agerar i enlighet med myndigheternas riktlinjer.
Det är mycket viktigt för oss på NetOnNet att finnas där för dig, och att säkerställa att du kan handla det du önskar och behöver via oss, att du kan få snabba leveranser och snabb och smidig möjlighet till service om det behövs. Vi har vidtagit ett antal försiktighetsåtgärder för att förebygga och för att säkerställa våra kunders och medarbetares hälsa, samt minimera oro och risk för smittspridning. Så här arbetar vi för att du ska kunna känna dig så trygg som möjligt när du handlar hos oss:
E-handel
- Vår e-handel är öppen 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Här kan du enkelt handla när det passar dig och få dina inköp levererade hela vägen hem om du så önskar, ibland så snabbt som inom två timmar (bland annat beroende på vart du bor). Du kan även välja mellan ett antal olika leveranssätt, som till exempel att hämta upp i ett paketskåp eller Hämta i Lagershop. Beställ och betala på nätet och hämta vid en av våra Lagershoppar efter 30 minuter. Vi erbjuder dig även att boka din vara på netonnet.se och hämta inne i Lagershop; då hittar vi varan åt dig så att du snabbare kan genomföra ditt köp.
Lagershop
- Våra Lagershoppar är rymliga och belägna lite avsides och aldrig i några köpcenter, vilket gör att det alltid finns gott om plats att röra sig på inne i Lagershop – utan trängsel.
- Vårt unika självbetjäningskoncept och fri WiFi gör att du själv via din mobil kan hitta produktinfo och placering av varan, med minimal kontakt med andra. Vi har infört utökade städrutiner och ser löpande över utsatta kontaktytor. Handsprit finns utställd på utvalda ställen.
- För våra medarbetare har vi förstärkta riktlinjer gällande god handhygien och hur man kan agera för att minska smittspridning. Våra interna regler är tydliga; de av våra medarbetare som har förkylningssymptom ska stanna hemma.
- Vi har ett nytt digitalt kösystem till kundservice och informationsdiskar. Via mobilen ger systemet dig koll på när det är din tur, och du kan på så vis köa där det inte är trångt, till exempel i din bil eller där det passar dig bäst inne i Lagershopen.
Kundtjänst
NetOnNets kundservice finns tillgänglig för dig om du behöver oss. Vår chatbot Jeanet är i tjänst dygnets alla timmar, och mellan kl 9-17 måndag-fredag når du våra engagerade kundservicemedarbetare via chat och telefon. Måndag-fredag kl 9-16.30 når du oss även på våra sociala mediekanaler. Du når oss dessutom via mailformuläret på vår webbplats när chat och telefon inte är bemannade. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig så fort vi kan!
Leveranser och installationer
Våra leveranser och installationer genomförs som vanligt i samarbete med våra transportpartners och servicepartner.
- Våra chaufförer och servicepartners efterlever samtliga riktlinjer från myndigheterna vad gäller symptom och smittspridning.
- Kontakta kundservice för hjälp om du är sjuk och inte har möjlighet att ta emot den leverans som du har bokat in för hemleverans.
- Om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice .
Varmt välkommen till oss!
Bästa hälsningar
NetOnNet