Viktig information gällande serviceärenden:
En konsekvens av covid-19 är tyvärr att vi och våra servicepartners servicefunktioner nu tillfälligt minskar och i vissa fall till och med stänger. Detta medför i vissa fall längre hanteringstid än vanligt för reparationer. Detta är något vi beklagar och vi ber om din förståelse för den uppkomna situationen. I den mån en reparation inte krävs snarast ber vi dig vänligen att avvakta med att skicka din utrustning till oss, eftersom vi i nuläget inte kan förbinda oss till våra vanliga servicenivåer. I de fall det inte går att avvakta ber vi dig använda vårt formulär här för att registrera din service.
Samtal och e-postmeddelanden hanteras under tiden som vanligt. Om du behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vi kommer att fortsätta att uppdatera dig när situationen förändras.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär och tackar för din förståelse.
Du kan kontrollera status på ditt serviceärende genom att klicka här och söka på ditt servicenummer (du hittar detta på servicekvittot) och telefonnumret som registrerats vid inlämning/skapande av serviceärendet.
Nedan ser du steg för steg hur du går tillväga för att söka fram status på ditt serviceärende.
Om du har vidare frågor kan du kontakta vår kundservice, så hjälper vi gärna till.