OBS! Registrera inte din produkt för service om du fått hem en skadad produkt eller fel produkt. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig, Du kan även läsa mer om vad som räknas som skadad vara här : Skadad vara
För produktfrågor och felsökning rekommenderar vi dig i första hand att ta kontakt med tillverkaren av produkten. Klicka här för att hitta kontaktuppgifter till tillverkaren. OBS! Gäller ärendet en Fitbit produkt? Se till följande länk för viktig information: Fitbit Support.
Här har vi samlat manualer och filmer som hjälper dig att komma igång, montera, manövrera och i vissa fall reparera din Freev elscooter : Läs mer här
Om du upplever problem med en produkt hänvisar vi dig till vår kundtjänst eller till din lokala Lagershop. Tänk på att alltid ha ditt kvitto- eller ordernummer tillgängligt när du vill upprätta ett serviceärende.
Självregistrering via vår hemsida
Om du inte kan besöka någon av våra Lagershoppar, så kan du välja att självregistrera din service via vår hemsida. Efter slutförd registrering skickar vi en förbetald fraktsedel till dig, som du sedan kan nyttja för att sända din produkt för kontroll. Du som konsument ombesörjer emballage och kartong att skicka produkten i. Mer information får du tillsammans med din fraktsedel.
Du kan sedan kontrollera status på serviceärendet genom att söka på ditt servicenummer och telefonnummer genom denna länk.
Registrering i Lagershop
Du kan lämna in din produkt för kontroll i någon av våra Lagershoppar. Medtag din produkt samt kvitto till Lagershopen och besök servicedisken (precis innanför entrén). Produkten kommer efter registrering att skickas till någon av våra omsorgsfullt utvalda samarbetspartners för undersökning.
Du kan kontrollera status på ditt serviceärende genom att söka på ditt servicenummer (finns på servicekvittot) och telefonnumret som registrerats genom att trycka här.