OBS! Självregistrering skall endast användas när en produkt behöver service inom garanti- och reklamationstiden. Om du t.ex. fått fel produkt levererad till dig eller mottagit en transportskadad produkt, vänligen kontakta vår kundservice för hjälp.
Viktig information gällande serviceärenden:
En konsekvens av covid-19 är tyvärr att vi och våra servicepartners servicefunktioner nu tillfälligt minskar och i vissa fall till och med stänger. Detta medför i vissa fall längre hanteringstid än vanligt för reparationer. Detta är något vi beklagar och vi ber om din förståelse för den uppkomna situationen. I den mån en reparation inte krävs snarast ber vi dig vänligen att avvakta med att skicka din utrustning till oss, eftersom vi i nuläget inte kan förbinda oss till våra vanliga servicenivåer. I de fall det inte går att avvakta ber vi dig använda vårt formulär här för att registrera din service.
Samtal och e-postmeddelanden hanteras under tiden som vanligt. Om du behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vi kommer att fortsätta att uppdatera dig när situationen förändras.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär och tackar för din förståelse.
Om du upplever problem med en produkt hänvisar vi dig till vår kundtjänst eller till din lokala Lagershop. Tänk på att alltid ha ditt kvitto- eller ordernummer tillgängligt när du vill upprätta ett serviceärende.
OBS! Gäller ärendet en Fitbit produkt? Se till följande länk för viktig information: Fitbit Support
Registrering i Lagershop
Du kan lämna in din produkt för kontroll i någon av våra Lagershoppar. Medtag din produkt samt kvitto till Lagershopen och besök servicedisken (precis innanför entrén). Produkten kommer efter registrering att skickas till någon av våra omsorgsfullt utvalda samarbetspartners för undersökning.
Du kan kontrollera status på ditt serviceärende genom att söka på ditt servicenummer (finns på servicekvittot) och telefonnumret som registrerats genom att trycka här.
Självregistrering via vår hemsida
Om du inte kan besöka någon av våra Lagershoppar, så kan du välja att självregistrera din service via vår hemsida. Efter slutförd registrering skickar vi en förbetald fraktsedel till dig, som du sedan kan nyttja för att sända din produkt för kontroll. Du som konsument ombesörjer emballage och kartong att skicka produkten i. Mer information får du tillsammans med din fraktsedel.
Du kan sedan kontrollera status på serviceärendet genom att söka på ditt servicenummer och telefonnummer genom denna länk.