Om du vill vara säker på att en produkt finns kvar när du besöker din närmaste Lagershop kan du använda vår Paxningsfunktion.
När du Paxat din produkt skall du inom 2 timmar få besked via SMS ifall Paxningen gått att genomföra eller ej. Förutsatt att allt gått bra är du välkommen att hämta din produkt i informationsdisken inom 24 timmar från att du mottagit bekräftelsen.
Om priset på produkten skulle höjas under Paxningstiden så får du givetvis köpa produkten till samma pris som när du genomförde din Paxning.
Så här gör du för att Paxa en produkt
1. Klicka på Paxa i Lagershop på produktsidan.
2. Välj vilken Lagershop du vill hämta produkten i.
3. Fyll i ditt mobilnummer (vi använder mobilnumret för bekräftelse av din Paxning).
4. Din Paxning är klar och en bekräftelse skickas ut innehållande ditt referensnummer.
Vad händer om du inte kan hämta din Paxade produkt?
En Paxning innebär inget köptvång. Om du skulle få förhinder eller ändra dig under Paxningstiden så behöver du inte oroa dig. När Paxningen löper ut (efter 24 timmar från bekräftelse) så återgår produkten till hyllan och Paxningen makuleras.
Vi kan tyvärr inte förlänga tiden på en Paxning. Vi rekommenderar därmed att du - om du inte kan hämta produkten inom Paxningstiden - lägger en ny Paxning efter att den första löpt ut. Således kommer du att få ett nytt bokningsnummer, som även det gäller i 24 timmar från det att bekräftelsen skickats ut.