Vad gör jag om min produkt är skadad vid leverans?
Om produkten är fraktskadad vid leveranstillfället måste detta anmälas omgående till vår kundservice. Våra lagershoppar har inte möjlighet att hantera fraktskador då produkten inte får transporteras vidare efter upptäckt fraktskada. Vi vore tacksamma om du vid din kontakt med oss tagit bilder på skadan samt inner- och ytteremballage, då det krävs för att skapa ett reklamationsärende. Skadan behöver anmälas till PostNord inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan till oss inom denna tid.
För att reklamationen mot PostNord skall kunna hanteras korrekt måste du även spara emballage, adresslapp samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.
Vad händer sedan?
Efter att en reklamation upprättats mot PostNord kommer vi att ombesörja en ny leverans, helt kostnadsfritt för dig som kund, så att du så snart som möjligt får en felfri produkt.