I din orderbekräftelse meddelar vi dig om den beräknade leveranstiden för din beställning. Den beräknade leveranstiden kan variera beroende på aktuell lagerstatus för produkterna i beställningen samt valt fraktsätt.
När din order sedan skickas ifrån oss får du ett leveransbesked sänt till den e-postadress som skrivits in vid beställningstillfället. Leveransbeskedet innehåller information om vilka artiklar i din order som skickats, med tillhörande kollinummer.
Obs! Har du mottagit en orderbekräftelse men inte mottagit ett leveransbesked så betyder detta att din vara inte har blivit skickad ännu.
Klubbhyllan
Om du är medlem i Klubbhyllan kan du även se orderstatus under köphistoriken online på mina sidor. När din order lämnar oss ändras orderstatusen till "Skickad".
Skulle din order inte vara ”skickad” kan du se om din order är ”mottagen”, ”redo att plockas”, eller ”dellevererad”.
När din vara har skickats är du välkommen att ta kontakt med transportören för fler frågor om leverans, se till följande kontaktuppgifter:
Postnord: 0771 - 33 33 10. Klickar här för att komma till Postnord kundcenter.
Best Transport: 0771-71 71 71, e-post hemleverans@besttransport.se.
Instabox: 010-206 90 01, e-post info@instabox.se.
Spåra din order:
Har du fått ett spårningsnummer betyder det att din vara har skickats och då kan du enkelt och smidigt spåra ditt paket här nedan!



Brev är inte spårbara hos PostNord och kollinummer skickas ej.
För att hålla koll på dina Postnord leveranser enkelt kan du använda Postnords app för att:
- Spåra dina paket
- Få digitala avier
- Hämta paket utan leg när BankID används
Allt du behöver finns i din telefon. Appen finns för iPhone och Android. Ladda ner den på App Store eller Google Play.